جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بازداشت 8 آدم‌ربا در دو عملیات نیروهای امنیت ملی در شهر کابل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ریاست امنیت ملی افغانستان از بازداشت 8 آدم‌ربا در دو عملیات ویژه در شهر کابل خبر داده است.

در یک خبرنامه این ریاست آمده است، نیروهای امنیت ملی در یک عملیات خاص، یک شبکه شش نفری آدم‌ربایان را از مربوطات ناحیه دوازدهم شهر کابل بازداشت نموده است.

NDS

این گروه شش نفری به سر گروهی محمد یار، یک کودک 10 ساله به نام وسیم‌الله را از مربوطات ناحیه دوازدهم شهر کابل ربوده و بقتل رسانیده بود.

همچنان در خبرنامه ریاست امنیت ملی آمده است، نیروهای این ریاست در یک عملیات جداگانه دو آدم‌ربای دیگر را نیز از ناحیه پنجم شهرکابل بازداشت و یک‌تن را از نزدشان رها  نمودند.

ریاست امنیت ملی تاکید کرده که این آدم‌ربایان منشی صرافی سرای شهزاده را از ناحیه نهم شهر کابل ربوده و به ولسوالی جبل‌السراج ولایت پروان انتقال و نگه‌داری می نمودند که قبل از اخذ پول، توسط نیروهای عملیاتی این ریاست بازداشت و شخص ربوده شده، به خانواده‌اش تسلیم داده شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان