جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

چخانسوری: اسلام‌آباد باید در مورد دعوت از طالبان وضاحت دهد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هارون چخانسوری، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان در یک نشست خبری در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت در کابل گفته است که اسلام‌آباد باید در مورد دعوت‌ از طالبان برای برگزاری نشستی در پاکستان وضاحت دهد.

چخانسوری افزوده است که پیشرفت‌های به میان آمده در گفت‌وگوهای صلح، تاکنون اندک بوده است و هیات گفت‌وگوکننده صلح حکومت قابل تغییر است و تغییر خواهد کرد.

haroun-750x377

وی با بیان این‌که تغییر و تبدیل‌های اخیر در حکومت به خاطر اصلاحات است و هیچ ربطی به انتخابات ریاست ‌جمهوری پیش رو ندارد، گفته است که انتخابات ریاست جمهوری در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد؛ بودجه آن موجود و آمادگی‌های فنی و اداری هم گرفته شده است.

سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان تصریح کرده که اگر شرکت امرالله صالح در نشست‌های رسمی حکومت مشکل قانونی دارد، لطفا حقوق‌دانان این مشکلات را بگویند.

چخانسوری در ادامه افزود، رئیس‌جمهور با نماینده خاص امریکا در مورد صلح افغانستان به توافقات تازه دست یافته که این روند صلح را بیشتر به جلو خواهد برد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان