جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

ناتو: بدون رهبری و مالکیت حکومت افغانستان، صلح ناممکن است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دبیرکل سازمان ناتو در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، در دیدار با رییس‌جمهور افغانستان، با تاکید بر مبارزه مشترک با تروریزم، بیان داشته که بدون رهبری و مالکیت حکومت افغانستان، صلح در این کشور ناممکن است.

در این دیدار اشرف غنی و ینس ستولتنبرگ در رابطه به پروسه صلح به رهبری و مالکیت حکومت افغانستان، مبارزه مشترک با تروریزم و نقش صادقانه کشورهای منطقه در این عرصه گفتگو کردند.

nato afg

در یک خبرنامه ارگ ریاست جمهوری افزوده شده است، در این دیدار که روز گذشته(جمعه، 26 دلو) صورت گرفت، دبیرکل ناتو گفته است که کشورهای عضو و همکار ناتو به ادامه همکاری‌ها با افغانستان، متعهد می‌باشند.

در ادامه ینس ستولتنبرگ از پروسه صلح به رهبری و مالکیت حکومت افغانستان حمایت کرده و تاکید نموده که بدون رهبری و مالکیت حکومت افغانستان، صلح در این کشور ناممکن می‌باشد.

رئیس‌جمهور غنی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و همکاری‌های کشورهای عضو ناتو از افغانستان، گفته است که در آینده نزدیک لویه جرگه مشورتی صلح برگزار خواهد گردید که در آن نمایندگان تمام ولایات کشور در رابطه به صلح، مفصلا بحث خواهند نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان