جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بیش از 700 خانواده در نبرد میان نیروهای دولتی و طالبان در ولایت تخار بی‌جا شده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقامت محلی در ولایت تخار می‌گویند که در جریان جنگ میان نیروهای دولتی وطالبان در این ولایت، تاکنون حدود 750 خانواده از ولسوالی دشت قلعه این ولایت بی‌جا شده‌اند.

جواد هجری، سخنگوی والی تخار به خبرنامه گفت، حدود 750 خانواده در جریان عملیات پاکسازی نیروهای دولتی در ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار بیجا شده و به مناطق امن‌تر این ولسوالی پناه برده‌اند.

Takhar

هجری افزود، یک مقدار کمک‌ها به بیجاشد ارسال شده و در جلسه اضطراری که با موسسات همکار داشتند، قرار است امروز (27 دلو) نیز کمک‌های بیشتر به محل ارسال شده و به دسترس نیازمندان قرار گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد، عملیات نظامی تا پاکسازی کامل این ولسوالی از وجود هراس‌افگنان ادامه خواهد داشت.

سخنگوی والی تخار تصریح کرد، از هفت و نیم ماه بدین‌سو حدود 3000 نفر از این ولسوالی بیجا شده که اکثر آن‌ها در اثر حوادث طبیعی بیجا شده‌اند.

این در حالی است که مقامات ارتش در شمال می‌گویند، طالبان در ولایت تخار از مردم به عنوان سپر دفاعی‌ استفاده می‌کند و این امر باعث گردیده عملیات نظامی به کندی پیش برود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان