جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جلوگیری از واکسیناسیون ۱۸ هزار کودک در شرق افغانستان توسط گروه‌های مسلح

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کارمندان شبکه محافظت و عملکرد کودکان گفته‌اند که در جریان کمپاین واکسین ضد پولیو یا فلج کودکان در شرق افغانستان، گروه‌های مسلح مخالف دولت از تطبیق واکسین پولیو حدود ۱۸ هزار طفل جلوگیری کرده‌اند.

این در حالی است که از میان ۲۱ واقعه مثبت پولیو که در سال ۲۰۱۸ در افغانستان گزارش شده است، شش واقعه مربوط به بخش شرقی این کشور می‌شود.

Polio

دفتر نمایندگی سیاسی سازمان ملل در افغانستان(یوناما) به نقل از خیرمحمد از ولسوالی ده بالای ولایت ننگرهار می گوید که مکاتب و خانه‌ها به دلیل افزایش درگیری ها تخریب شده و در عین حال وجود ماین‌ها نیز زندگی اطفال را با تهدید مواجه می سازد. در هر دو قضیه، بزرگان قومی و علما با گروه های مسلح مخالف دولت در حال گفتگو هستند تا زمینه تطبیق واکسین را فراهم کنند.

یوناما در نشستی که به حمایت ملل متحد در ننگرهار و کنر در مورد حقوق اطفال برگزار شده، از بزرگان قومی، مقامات دولتی و همکاران بین‌المللی خواسته که برای محافظت و حمایت از کودکانی که از جنگ‌ها آسیب دیده‌اند، در هماهنگی بیشتر با هم کار کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان