جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نشست مشورتی کاندیدان ریاست جمهوری و رهبران احزاب سیاسی در ارگ برگزار گردید

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رگ ریاست جمهوری از نشست مشورتی شماری از کاندیدان ریاست جمهوری و شماری از رهبران احزاب سیاسی در ارگ خبر داده است.

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده که این نشست در خصوص طرح تعدیل، ایزاد و حذف برخی از مواد قانون انتخابات گفتگو شده است.

ارگ در ادمه افزوده است که ریس جمهور با بیان این که اجماع عمومی به ضرورت تعدیل در قانون انتخابات می باشد گفته است که مسوده برای تعدیل قانون انتخابات آماده شده تا نظریات همه گرفته شود و بر اساس آن تعدیل در قانون عملی گردد.

arg elections

سرور دانش معاون رییش جمهور نیز گفته است که مسوده برای تعدیل قانون انتخابات یک طرح حکومتی نیست، بلکه بیشتر از ۲۰ جلسه در این خصوص برگزار شده و این طرح محصول پیشنهادات و مشوره های صورت گرفته می باشد.

در این نشست فیصله گردیده است یک کمیتۀ تخنیکی که در ترکیب آن نمایندگان کاندیدان، احزاب سیاسی و نهادهای جامعه مدنی مرتبط به انتخابات شامل باشند، طی دو روز روی مسودۀ مذکور بحث نموده و آن را نهایی سازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان