جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اقدام به خودکشی یک خبرنگار محلی به دنبال توهین و تحقیر سخنگوی والی بامیان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

یک خبرنگار محلی در ولایت بامیان به دلیل برخورد نادرست، توهین‌ و تحقیر سخنگوی والی بامیان، عصر روز گذشته(یک‌شنبه، 14 دلو) در مقابل مقام ولایت بامیان اقدام به خودکشی کرده است.

آژانس خبری پژواک با بیان این خبر نوشته که فعلا وی در شفاخانه به سر برده و وضعیت صحی‌اش خوب است.

مهدی بهزاد، خبرنگار محلی خبرگزاری آوا قبل از اقدام به خودکشی، در پیامی نوشته است: “هرچند راهی را که میرم درست نیست، ولی راه را برای دیگران هموار خواهم کرد‌. کسی نبود دردم را بگویم، توهین و تحقیر احمدی برایم سخت شده، نمیتوانم تحمل کنم، پیش ولایت آمدم تا بفهمانم من هم یک خبرنگار بودم”.

وی ادامه داده است: “امیدوارم راه برای خبرنگاران باز شود”.

این در حالی است که آقای بهزاد روز گذشته در آخرین گزارش خود از بامیان، چگونگی توهین و تحقیر سخنگوی والی بامیان را شرح داده بود:

“سه روز قبل(روز پنجشنبه، ۱۰ دلو) رفتم به دفتر والی بامیان رفتم و خواهان مصاحبه در مورد وضعیت دشوار مغاره‌نشینان در این ولایت شدم، خواستم نظر مسئوولان حکومت محلی بامیان را در این مورد داشته باشم. والی بامیان برایم گفت: “روز شنبه ساعت ۱۰ قبل از ظهر به اداره ولایت بیایید یا شخصا مصاحبه می‌کنم و یا این‌که به احمدی می‌گویم در این مورد با شما مصاحبه کند.”

mahdi bahzad

روز شنبه رأس ساعت ۱۰ در دفتر سکرتریت والی بامیان رفتم، سخنگوی‌اش را خواست تا در این زمینه موضوع معلومات دهد، تا از دفتر والی بیرون شدیم، عبدالرحمان احمدی؛ سخنگوی والی بامیان شروع کرد به توهین و فحش و دشنام.

او گفت: “ما فقط با غول‌های رسانه‌ای مصاحبه می‌کنیم و سایر رسانه‌ها برای ما ارزش چندانی ندارد”.

سخنگوی والی بامیان سپس با دشنام‌هایی چون “شما احمق هستی” و “لوده هستی”، از ارایه معلومات خودداری کرده و گفت که مصاحبه با چنین رسانه‌ها ارزش چندانی ندارد”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان