جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

شاعر جوان افغانستان مقام نخست جشنواره شعر فجر ایران را به دست آورد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سید رضا محمدی، یک شاعر جوان و نام‌آشنای افغانستان، مقام نخست جشنواره شعر فجر ایران را به دست آورده است.

در مراسم اختتامیه جشنواره شعر فجر ایران که عصر روز گذشته(شنبه، 13 دلو) برگزار شد، در بخش شعر بزرگسال، دو اثر «روح اندوهگین یک شاعر» سروده  سید رضا محمدی، شاعر افغانستانی و کتاب «دومینو» سروده ابوذر پاکروان به صورت مشترک به عنوان برگزیده اعلام شدند.

sayeed reza mohammadi

کتاب شعر آقای محمدی از میان 3 هزار کتاب شعر در بخش بزرگ‌سالان در ایران به مرحله نهایی جشنواره راه یافت و سرانجام مقام نخست را به دست آورد.

به گفته محمد کاظم کاظمی، شاعر دیگر افغانستانی در ایران که عضو هیأت داوران این جشنواره بود، حضور سید رضا محمدی در این جشنواره نشان از قوت شعر وی دارد که از میان این همه آثار توانسته است به مرحله نهایی راه پیدا کند و این موفقیت بزرگی برای این شاعر و شعر معاصر افغانستان محسوب می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان