جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

جاپان متعهد به حمایت مالی توسعه کتاب راهنمای صحت مادر و طفل در افغانستان شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت عامه افغانستان گفته است که کشور جاپان متعهد شده تا توسعه کتاب راهنمای صحت مادر و طفل را در 34 ولایت این کشور در مدت سه سال (۲۰۱۹-۲۰۲۲) حمایت مالی نماید.

وزارت صحت عامه در یک خبرنامه گفته است، یک شنبه (7 دلو) نشست سه روزه ای را در پیوند به تطبیق کتاب راهنمای صحت مادر و طفل برای نمایندگان ولایت های کابل، ننگرهار و بامیان در تالار مرکز عملیاتی پولیو راه اندازی نموده است.

mother and child

مسولین وزارت صحت افغانستان تاکید کرده اند که  هدف از تطبیق و معرفی کتاب راهنمای صحت مادر و طفل، بهبود هماهنگی میان جامعه، خانواده ها و کارکنان صحی بوده و در ضمن، این کتاب آگاهی زنان و خانواده های شان را در مورد مسایل کلیدی و حیاتی صحت مادر و طفل بلند می برد.

مسوولین وزارت صحت افغانستان تصریح کرده اند که مرحله اول این آگاهی‌دهی در سال 2019 در سه ولایت کابل، ننگرهار و بامیان، مرحله دوم در سال 2020 در هشت ولایت (غور، پکتیا، پکتیکا، دایکندی، قندهار، بلخ، هرات و بدخشان) و مرحله سوم در سال 2021 در تمام ولایت های این کشور تطبیق می گردد.

گزارش شده است که کتاب راهنمای صحت مادر و طفل بیشتر مادران حامله و اطفال کمتر از سن 2 سال را تحت پوشش قرار می دهد و در مجموع همه خانواده ها می توانند از آن مستفید شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان