جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

کودکان شگفت انگیز کارآفرین؛ داستان 6 کودک و ایجاد سوالی که در سن آن ها شما چه کار می کردید؟

خواندن 4 دقیقه
1
(1)

بیشتر کارآفرینان موفق در کودکی تجارت را آغاز کردند. در این نوشتار به هفت تن کودکانی که شما را شگفت زده می کنند، می پردازیم.

یکی از موضوعات تکراری که شما هنگام مصاحبه با هزاران کارآفرین می بینید این است که  بسیاری از آنها در کودکی شروع کرده اند. سالها پیش شما شاید در مورد وظایفی چون رساندن روزنامه و فروش تی شرت توسط کودکان شنیده باشید. اخیرا شما در مورد کودکانی می شنوید که طراح وب و یا در سایت ای‌بی فروشنده هستند.

کارآفرینان کودکی وجود دارند که تجارت شان را قبل از این که آنقدر بزرگ شوند که رانندگی کنند یا بتوانند فیلم های که در رده بندی بالای سیزده سال قرار دارند تماشا کنند، آغاز کردند و حتی سود بدست آورده و کارمند استخدام کرده اند.

اول. سباستین مارتینز 5 ساله، آیا تو همان کودک هستی؟

در سن هفت سالگی مارتنیز دو سال می شد که در شرکت خود کار کرده بود.

مادر مارتینز گفت که “ما تا اکنون قادر بوده ایم که به 15 هزار دالری که سال گذشته به دست آورده بودیم برسیم و در سال جاری قرار است که فروشات خود را به دوبرابر و سه برابر افزایش دهیم.”

سباستین مارتینز
سباستین مارتینز

دوم. لیلی بورن 8 ساله، فنجانهای کانگرو

حالا او 11 ساله است، او یک فنجان سه پایه‌یی ساخته بود و هدف آن این بود کسانی که مرض پارکینگسون داشت – مانند پدر کلان او – می توانستند آن را بدون نگرانی از این که بریزد استفاده نماید. او بیشتر از شش هزار دالر در آغاز جمع آوری کرده بود تا بتواند آن را تولید نماید.

این کمپاین صرفا برای تولید یک محصول نیست. پدر لیلی نوشته بود که این کمپاین یعنی فرستادن یک پیام به هر خانواده و هر کودکی که یک اختراع دارد  که در مورد همه کودکان صادق است، و آن این که……رویاها می تواند به واقعیت مبدل شود.

 

لیلی بورن
لیلی بورن

سوم. رایان کیلی ده ساله، نگهداری سگ رایان

یکی از جوان ترین کارآفرینانی که در برنامه شارک تنک ظاهر می شود، کیلی باربارا کورکوران را متقاعد ساخت که 25000 دالر را درتجارتش برای مداوای سگ ها، سرمایه گذاری کند.

رایان گفت “من تجارت را همیشه دوست داشتم. من غرفه فروش لیموناد داشتم، در ملی بس ها شیرینی می فروختم، حتی یکبار کفش خود را به برادرم کرایه دادم. من این ایده را زمانی بدست آوردم که سگ ام بارکلی را خریدم.”

ryans-barkery-update
رایان کیلی

چهارم. میکایلا اولمر 8 ساله، لیموناد شیرین عسلی

در سن 4 سالگی میکایلا توسط زنبور دوبار گزیده شد و وقتی که بزرگترمی شد زنبورها برای او مضمونی شده بود که اغلبا درباره آنها تحقیق می کرد. در حال حاضر او برای جمع آوری پول برای مبارزه با انقراض زنبورعسل لیموناد می فروشد.

میکایلا گفت: “من متوجه شدم که چطور گرده افشان ها که از اهمیت بسیاری برخوردارند در حال مرگ بودند، و من تصمیم گرفتم محصولی را ایجاد کنم که زنبورهای عسل را نجات دهد.”

میکایلا اولمر
میکایلا اولمر

پنجم. روبرت نای، 14 ساله، نایگیمز دات کام

روبرت برای ساخت اولین گیم آیفون نای که به نام “ببل بال” مشهور بود تا 4000 خط کد نوشت و این گیم او در دو هفته اول، 2 میلیون بار دانلود شد.

شرکت او تمام هزینه اش 1200 دالر بود که روبرت از پدر و مادر خود گرفت تا یک کامیپوتر مک بوک جدید و مجموعه از نرم افزارها را بخرد.

روبرت نای
روبرت نای

ششم. فرهاد اسیدوالا، 13 ساله، رسانه راکستاه

چهار سال قبل، اسیدوالا، کسی که در هند زندگی می کند با ده دالر که والدینش گرفت کسب جامعه مجازی را را که به مسائل هوانوردی و هواپیماسازی تعلق دارد را ساخت. او این شبکه خود را به قیمت  1200 دالر به یک عضو اش فروخت. سپس او با بخشی از سود خود یک شرکت توسعه نرم افزار را راه اندازی کرد که در حال حاضر 42 نفر را استخدام کرده است.

فرهاد اسیدوالا
فرهاد اسیدوالا

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان