عملیات هدفمند نیروهای امنیت ملی و پولیس افغانستان بر چندین مخفی‌گاه طالبان در مسیر شاهراه کابل ـ لوگر

توسطروایت زنده

دی ۱۷, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان می‌گوید که در یک عملیات هدفمند و مشترک با پولیس ملی این کشور بالای مخفیگاه‌های گروه طالبان در ولایت لوگر، مقدار قابل ملاحظه‌ای مواد انفجاری، سلاح و مهمات این گروه را کشف و به دست آورده است.

در یک خبرنامه این ریاست آمده است: نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی، عملیات مشترکی را با پولیس ملی بالای مخفی‌گاه‌های چهار فرمانده محلی طالبان به نام‌های عمری، احمدیار، ملا آدم کوچی و قاری صفی‌الله در مسیر شاهراه کابل ـ لوگر، ولسوالی خوشی و مرکز ولایت لوگر راه‌اندازی نمودند.

nds

بر اساس این خبرنامه، در نتیجه این عملیات‌ یک میل دهشکه  با 200 فیر مرمی آن، سه قبضه راکت‌انداز RPG7 با 75 فیر مرمی و 33 عدد حق‌السوق آن، پنج فیر مرمی توپ 75 میلی متری، یک میل سلاح کلاشینکوف، شش حلقه ماین خود ساخت بوشکه‌ای، یک پایه دستگاه شارت‌کننده مرمی بی ام یک، 570 کیلوگرام مواد انفجاری، هزارها فیر مرمی سلاح ثقیل و خفیف، وسایل نظامی و ارتباطی گروه تروریستی طالبان به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

ریاست عمومی امنیت ملی خاطرنشان کرده که این تروریستان با استفاده از این سلاح و مهمات، ضمن راه‌اندازی حملات تروریستی و انفجاری، تهدید جدی و عامل مختل‌سازی وضعیت امنیتی در مسیر شاهراه کابل ـ لوگر بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *