جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

فسخ قرارداد امنیتی کابل ـ واشنگتن؛ شرط طالبان برای گفتگو با دولت افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رسانه‌های محلی پاکستان گفته‌اند که شرط طالبان برای گفتگوی مستقیم با دولت افغانستان، فسخ قرارداد امنیتی میان کابل و واشنگتن است.

 به نقل از تلویزیون یک، یک عضو گروه طالبان به رسانه‌های پاکستانی گفته است، در صورتی که حکومت مرکزی افغانستان می‌خواهد به یک تفاهم با طالبان برسد، باید به زودی قرارداد دوجانبه امنیتی با امریکا را فسخ کند.

us af agrimant

این در حالی است که قبل از این نیز رسانه‌ها گزارش داده بودند که ترامپ می‌خواهد حدود نیمی از نیروهای نظامی‌ امریکا در افغانستان را خارج کند.

رسانه‌های پاکستانی نیز گفته‌اند که شرط دوم طالبان برای مذاکره مستقیم با دولت افغانستان، واگذاری جنایات جنگی نیروهای خارجی به دادگاه‌های اسلامی است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان