جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

استراتژی ملی کار برای مهاجران افغان اعلام شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت کار افغانستان از معرفی شدن استراتژی به نام «استراتژی ملی مهاجرت کار» خبر داده است.

استراتژی ملی مهاجرت کار، برای پنج‌سال (از 2018 تا 2022) تدوین گردیده که تمامی سهولت‌های قانونی را برای کارگران مهاجر افغانی در بیرون از کشور فراهم می‌نماید.

MoLSAMD

فیض الله ذکی، وزیر کار و امور اجتماعی این اقدام را یک گام مثبت ملی در راستای ایجاد سهولت‌ها در اعزام کارگران به خارج از کشور و مهاجرت کار شمرده است و آن را یک امید بزرگ، برای به وجودآورن سهولت‌ها و زدودن موانع از مسیر کار مهاجرین افغان مقیم در کشورهای بیرونی خوانده است.

دراعلامیه افزوده شده است، که نخستین گروه اعزام کارگر به کشور امارات متحده عربی در ماه حمل سال ۱۳۹۸ صورت خواهد گرفت.

حفاظت از حقوق کارگران، مهاجر و خدمات تقویتی برای آن‌ها، افزایش مزایای توسعه‌ای مهاجرت کاری و بهبود مدیریت مهاجرت کاری نکات بارز استراتژی ملی مهاجرت کار است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان