جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بانک انکشاف آسیایی 2 میلیارد دالر تا سال 2022 به افغانستان کمک می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

بانک انکشاف آسیایی در یک کمک جدید به هدف توسعۀ زیربناها در افغانستان، اعلام کرده که تا سه سال آینده(2022)، دو میلیارد دالر دیگر به این کشور کمک خواهد کرد.

به گفته مسؤولان این بانک در افغانستان، این کمک در بخش‌های کشاورزی، منابع طبیعی، تولید نیروی برق و ساخت زیربناها برای حمل و نقل هزینه خواهد شد.

ADB

به گزارش طلوع‌نیوز، شنی کمبل، معاون این بانک در افغانستان می‌گوید که در سال آیندۀ میلادی، این بانک ۸۸۷ میلیون دالر این کمک‌ها را به افغانستان خواهد داد که از این میان به گفتۀ او،۲۰ میلیون دالر آن در بخش کاهش اثرات حوادث طبیعی هزینه خواهد شد.

از سوی دیگر، بانک انکشاف آسیایی در پی عملی‌‎سازی پروژه‌های بزرگی چون ساخت تونل دوم سالنگ در سه سال آینده، توسعۀ راه آهن شمال و پروژه‌هایی در بخش تولید انرژی برق در اغانستان اند.

بانک انکشاف آسیایی از سال ۲۰۰۲ تاکنون، بیش از چهار میلیارد دالر به افغانستان کمک کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان