جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در سه سال اخیر 274 قاضی و منسوب قوه قضائیه افغانستان محاکمه شده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دادگاه عالی افغانستان از محاکمه 274 تن از قضات و منسوبین قضای این کشور در سه سال اخیر خبر داده است.
امان‌الله ایمان، سخنگوی دادگاه عالی در یک نشست خبری در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت گفت که به‌گونه مجموعی دوسیه‌ها و قضایای بررسی‌شده طی سال‌های ۱۳۹۴-۱۳۹۶ به ۲۸۱ هزار و ۵۴۹ جلد می‌رسد.

GMEC
ایمان در ادامه تاکید کرد که در سه سال اخیر، حدود ۲۷۴ تن از قضات و منسوبین قضا، محررین، وکلای مدافع، مامورین و سایر افراد بازداشت و به جرم فساد و دریافت رشوت، به پنجه عدالت سپرده و محاکمه شده‌اند.
وی در ادامه گفت که ۲۰۵۱ تن از قضات و ۴۷۶۰ تن از محررین و کارکنان اداری، خدماتی و اجیران قوه قضاییه نیز تغییر و تبدیل گردیده‌اند.
سخنگوی دادده عالی خاطرنشان کرد، این عمل نتایج فوق‌العاده ملموسی را در راستای بهبود اجراآت قضایی و کاهش مبارزه علیه فساد اداری و کسب اعتماد مردم در پی داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان