جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزیر تحصیلات عالی افغانستان: وضعیت عادی به دانشگاه کابل برگشته/ امشب لیلیه دانشگاه کابل مسدود خواهد بود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزیر تحصیلات عالی افغانستان از برگشت وضعیت عادی به محیط لیلیه و دانشگاه کابل خبر می‌دهد، اما اعلام کرده که امشب لیلیه به روی دانشجویان مسدود می‌شود تا بعد در مورد آن تصمیم گرفته شود.

دکتر نجیب‌الله خواجه عمری، به دنبال درگیری‌های ظهر و بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه(24 عقرب) در لیلیه دانشگاه کابل، ا انتشار پیامی در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است: “موضوع از نزاع دو فرد بالاي نوبت گرفتن غذا آغاز گرديده و بعدا به شكل گروهي درآمده است كه زمينه را براي مداخله فرصت‌طلبان سياسي مهيا ساخته است”.

اما وی افزوده که اوضاع توسط نيروهاي امنيتي و مسئولين وزارت تحصيلات عالي و دانشگاه كابل كاملا مديريت شده است.

mohe

وزیر تحصیلات عالی خاطرنشان نموده که اکنون وضعيت كاملا تحت كنترول نيروهاي امنيتي است و دانشجویانی كه در داخل لیلیه گير مانده بودند، به طور گروهی و توسط اسكورت پوليس، از ليليه بيرون شده و دانشجویان و مردمی نیز كه در بيرون ليليه تجمع نموده بودند، همه متفرق شدند و به كسي اجازه داخل شدن داده نمي‌شود.

در همین حال، نجیب دانش، سخنگوی وزارت داخله نیز به خبرنامه گفت که فعلا وضعیت در اطراف دانشگاه کابل، زیر کنترول پولیس قرار دارد.

وی افزود که به دنبال درگیری دانشجویان لیلیه دانشگاه کابل، قطعه واکنش سریع پولیس به ساحه رفت و دانشجویانی که با هم جنجال داشتند را جدا ساختند.

آقای دانش خاطرنشان کرد که تعدادی از دانشجویان در نتیجه برخورد سنگ و چوب، به صورت  سطحی زخمی شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان