جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نمایندگان غزنی در مورد فجایع ارزگان با وزیر دفاع ملی دیدار کردند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نمایندگان ولایت غزنی در مجلس در مورد فاجعه ارزگان و شماری از ولسوالی‌های غزنی با طارق شاه بهرامی وزیر دفاع ملی دیدار نمودند.

به گفته، محمد عارف رحمانی، نماینده ولایت غزنی، در این دیدار نمایندگان غزنی با وزیر دفاع ملی در مورد طرح جلوگیری از ایجاد فجایع بیشتر‌ در ارزگان، مالستان، جاغوری و سرکوب تروریستان طالب در ساحات ولسوالی ارزگان خاص صحبت نموده اند.

ghazni mps

وی علاوه کرده است، که در این دیدار فاجعه ارزگان به صورت جزئی و موردی با وزیر دفاع درمیان گذاشته شد. آقای بهرامی پس از شنیدن اظهارات این نمایندگان، تصمامی خود را در مورد سرکوب تروریستان و جلوگیری از فجایع انسانی و رسیدگی به بی جا شدگان ارزگان از امکانات وزارت دفاع ملی اتخاذ نموده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان