جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

اشرف غنی: کار توسعۀ بند کجکی در زودترین زمان آغاز می‌گردد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رئیس جمهوری افغانستان که صبح امروز یک‌شنبه(6 عقرب) در سفری به مرکز ولایت هلمند سفر کرده، در دیدار با اعضای شورای ولایتی این ولایت، از آغاز کار توسعه بند کجکی در زودترین فرصت خبر داده است.

در یک بیانیه ارگ ریاست جمهوری در این مورد آمده است، رئیس جمهوری در ملاقات با اعضای شورای ولایتی هلمند تصریح کرد که کار توسعه بند کجکی به زودترین فرصت آغاز می‌گردد و یک شرکت ترکی آماده سرمایه‌گذاری ۱۷۵ میلیون دالری بالای این بند است که توانایی ذخیره یک میلیارد متر مکعب آب را دارا خواهد بود.

kajaki hilmand

در این دیدار اعضای شورای ولایتی هلمند، پیشنهادات و مشکلات‌شان را در رابطه به نبود مارکیت برای محصولات زراعتی، کمبود معلمین مکاتب، اعمار بند کجکی و بند فرهاد، فعال‌سازی تصدی بست، ارتقای موسسه تحصیلات عالی هلمند به دانشگاه، ایجاد یک کارخانه تولید روغن جواری، جلوگیری از قاچاق سنگ رخام و فنی‌سازی استخراج آن و اعمار شش پل در امتداد دریای هلمند، توجه به شفاخانه بُست و ایجاد هماهنگی میان نیروهای امنیتی و ادارات ملکی و همچنان رسیدگی به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و خبرنگاران، با رئیس‌جمهور شریک ساختند.

اشرف غنی در ادامه این دیدار افزود که مطالعات کانال زمین داور نیز در مراحل پایانی قرار داشته و اراده جدی برای فعال‌سازی این کانال وجود دارد.

وی تاکید کرده است، برای حمایت از خانواده‌های خبرنگاران شهید، صندوقی ایجاد گردیده که ضمن کمک مالی حکومت٬ “خودم نیز به این صندوق کمک نموده‌ام”.

رئیس جمهور با اشاره به خواست وکلای شورای ولایتی هلمند گفت که باید روی این خواست‌ها به صورت اساسی فکر شود و افزود که موارد پیشنهادی آن‌ها را از طریق ویدیو کنفرانس تعقیب می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان