فراغت تحصیلی 194 افسر جوان نیروی هوایی افغانستان

توسطروایت زنده

آبان ۵, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

194 تن از دانشجویان دوره پنجم اکادمی افسران جوان نیروی هوایی افغانستان بعد از سپری نمودن آموزش‌های نظامی، با رتبه دوم بریدمن فارغ‌التصیل شده و اسناد فراغت‌شان توسط وزیر دفاع به دست آوردند.

در این مراسم که امروز شنبه(5 عقرب) در تالار اکادمی افسران جوان نیروی هوایی افغانستان برگزار شد، طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع افغانستان، فراغت این 194 افسر جوان را گام دیگری در راستای انکشاف قوای هوایی دانست.

آرشیف
آرشیف

وی گفت: “دولت جمهوری اسلامی افغانستان و متحدین بین‌المللی از یک طرف استراتژی صلح را به قوت تمام دنبال می‌کنند، و از جهت دیگر، ما نظامیان وظیفه داریم مطابق پلان و برنامه‌های انکشافی اردوی ملی، سطح توانمندی‌ها و قابلیت‌های اردوی ملی به خصوص قوای هوایی را بالا ببریم تا توانسته باشیم از استراتژی بزرگ صلح که توسط دولت افغانستان تدوین شده، حمایت نماییم، زیرا صلح از موقف قوت به دست می‌آید”.

وزیر دفاع افغانستان ختم پروسه رأی‌دهی انتخابات پارلمانی را با اشتراک گسترده مردم و اجرای وظایف از جانب نیروهای دفاعی و امنیتی که قوای هوایی نقش مهم و سهم قابل ملاحظه‌ای را در این راستا اجرا نمود، یک موفقیت بزرگ به تمام مردم افغانستان دانست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *