جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

امضای پالیسی جدید برای جلوگیری از آزار و اذیت زنان در وزارت دفاع افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسئولین وزارت دفاع ملی از امضای پالیسی جدیدی برای جلوگیری از آزار و اذیت زنان در این وزارت خبر داده است.

وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه گفته است، طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع ملی در حالی که رییس ستاد ارتش و برخی از معاونین، روسا و جنرالان این وزارت و تعدادی از منسوبین زن اردوی ملی حضور داشتند، پالیسی جلوگیری از آزار و اذیت جنسی زنان در وزارت دفاع ملی را به امضا رسانیده است.

mod

وزیر دفاع ملی در این رابطه گفت است: “دولت جمهوری اسلامی افغانستان، رهبری وزارت دفاع ملی  و ستردرستیز تا آخرین سرباز اردوی ملی همه ما متعهد هستیم تا خواهران ما یک فضای امن و مصئون خدمت گذاری به مردم افغانستان را در چوکات وزارت دفاع ملی داشته باشند، و با امضای این پالیسی ثابت می سازیم که تعهد خود را در برابر خواهران خود عملی می سازیم”.

آقای بهرامی در ادامه افزوده است که مبارزه جدی و دوامدار این وزارت علیه پدیده آزار و اذیت جنسی، اعتبار وزارت دفاع ملی را بلند برده و موجب بالا رفتن پروسه جلب و جذب منسوبین اردوی ملی گردیده است.

وی در ادامه تاکید کرده است، تمام ادارات، قطعات و جزوتام های وزارت دفاع ملی مکلف به تطبیق این پالیسی هستند و هیچ گونه تعلل و غفلت در این زمینه قابل پذیرش نمی باشد.

این پالیسی در چهار فصل از جانب ریاست حقوق بشر و انسجام جندر وزارت دفاع ملی تهیه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان