جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

بیش از 100 کشته و زخمی در نتیجه حملات طالبان بر ولایت بغلان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ولایت بغلان امروز شنبه، روز خونینی را پشت سر گذاشته است. رییس صحت عامه این ولایت می گوید که تنها در شهر پلخمری بیش از 50 تن در نتیجه حملات طالبان کشته و زخمی شده اند.

منابع امنیتی بغلان به سلام‌وطندار گفته اند که در نتیجۀ حملات طالبان در 10 ساعت گذشته در این ولایت، 12 تن شهید و نزدیک به 100 تن دیگر زخمی شده‌اند.

آرشیف
آرشیف

عبدالعلیم غفاری معاون ریاست صحت عامۀ بغلان می‌گوید که تنها در شهر پلخمری بیش از 50 تن نظامی و غیرنظامی شهید و زخمی شده‌اند.

به گفتۀ او، بیشتر زخمیان غیرنظامی، زنان و کودکان اند که در نتیجۀ حملات موشکی و خمپاره‌ای طالبان زخمی شده‌اند.

در همین حال گزارش شده است که درگیری میان طالبان و نیروهای امنیتی در شهرستان های بغلان مرکزی، نهرین، تاله‌وبرفک، دوشی، برکه و بخش‌های از مرکز شهر پلخمری جریان دارد که در نتیجۀ آن‌ها ده‌ها نظامی و غیرنظامی کشته و زخمی‌شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان