نی خواستار همکاری کمیسیون انتخابات افغانستان برای صدور اعتبارنامه پوشش خبری انتخابات شد

توسطروایت زنده

مهر ۲۴, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

نی یا حمایت کننده رسانه‎‌های آزاد افغانستان از کمیسیون انتخابات این کشور خواسته، به رسانه های شناخته شده که تاکنون نتوانسته اند جواز خود را تمدید کنند، برای پوشش خبری انتخابات اعتبارنامه اعطا کند.

کمیسیون انتخابات اعلام کرده، هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند اعتبارنامه‌ی این کمیسیون را به دست آورد، مگر این که جواز فعالیت آن رسانه تمدید شده باشد.

nai

نی در یک اعلامیه گفته است، کمیسیون انتخابات افغانستان ضمن بیان این مطلب، از رسانه‌ها خواسته برای گرفتن اعتبارنامه‌ی این کمیسیون برای پوشش انتخابات مجلس نمایند‌گان، جواز فعالیت تمدیدشده‌ی رسانه‌ی خویش را به دفتر مرکزی کمیسیون و کمیسیون‌های ولایتی آن ارایه دارند.

با این حال حدود 200 رسانه‌ به دلیل‌های امنیتی، مالی و یا فاصله دور تا هنوز نتوانسته اند جوازهای فعالیت‌شان را تمدید کنند.

نی در این اعلامیه از کمیسیون انتخابات خواسته است، تا به رسانه‌های که تا هنوز جوازشان تمدید نشده، اما در محل شناخته شده اند، اعتبارنامه اعطا کند.

نی باور دارد رسانه‌هایی که تا هنوز جوازهای شان را تمدید نکرده اند، به این فرایند خواهند پیوست و مسوولیت قانونی‌شان را به زودی ایفا خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *