رقیب احتمالی دونالد ترامپ به میدان می‌آید!

توسطروایت زنده

مهر ۱۹, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

گزارش رسانه‌های امریکایی نشان می‌دهد که مایکل بلومبرگ، شهردار اسبق شهر نیویارک امریکا، بار دیگر به عضویت حزب دموکرات در آمده و این اقدام، نشان‌دهنده تصمیم او ی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در امریکا است.

شبکه تلویزیونی NBC News امریکا گزارش داده، مایکل بلومبرگ در صفحه انستاگرامش نوشته است: “امروز یک‌بار دیگر شامل حزب دموکرات شدم، حزبی که من بخش بزرگ زندگی‌ام عضو آن بودم، زیرا ما به دموکرات‌هایی نیاز داریم که کنترول و ثباتی را که برای ملت ما لازم اند، ایجاد کنند”.

trump

این در حالی است که کوری لیواندوفسکی، یکی از مشاورین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا اعلام نموده که اگر شهردار اسبق نیویارک تصمیم نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا از جانب دموکرات‌ها را داشته باشد، می‌تواند یک رقیب قوی برای رئیس‌جمهور فعلی باشد.

بلومبرک در جریان کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016، از هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات حمایت کرده بود.

روزنامه نیویارک تایمز در ماه سپتمبر نوشته بود که او برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2020 و مبارزه انتخاباتی علیه دونالد ترامپ، تصمیم جدی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *