جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

فرمانده ستاد مرکزی ارتش امریکا: خصوصی‌سازی جنگ افغانستان در تعارض با پیمان امنیتی قرار دارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

به دنبال مخالفت رییس جمهوری افغانستان با خصوصی‌سازی جنگ در این کشور، جنرال جوزف ووتل، فرمانده ستاد مرکزی ارتش امریکا نیز می‌گوید که خصوصی‌سازی جنگ افغانستان، برخلاف خواست مردم افغانستان است و در تعارض با پیمان امنیتی کابل ـ واشنگتن قرار دارد.

محمد اشرف غنی، رییس‌ ‎جمهوری افغانستان روز گذشته در جریان سفر به ولایت بلخ، بار دیگر تأکید کرد که جنگ افغانستان «در هزار سال» هم خصوصی نمی‌شود.

US 2

از سوی دیگر، این مقام وزارت دفاع امریکا خاطرنشان کرد که در پی کاهش تلفات نیروهای امنیتی افغانستان است و تغییر روش جنگی در برخی از بخش‌های افغانستان مؤثر بوده است.

 جنرال ووتل کاهش وابستگی به بخش‌های دوردست را یکی از این روش‌ها خواند.

وی همچنین بر آغاز گفتگوهای مستقیم صلح میان طالبان و حکومت افغانستان و نقش تسهیل‌کننده‌ امریکا تاکید کرد و افزود، همه فشارهای نظامی در هماهنگی با کشورهای منطقه بر طالبان حفظ خواهد شد تا این گروه وادار به گفتگو و صلح با حکومت افغانستان شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان