جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

روحانی در دیدار با عبدالله: ایران آماده بهره‌برداری از بندر چابهار و امتداد راه‌آهن تا مرز افغانستان است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت افغانستان در حاشیه حضور در اجلاس سالانه‌ی مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با رییس جمهوری ایران در نیویورک ملاقات کرده است.

در یک خبرنامه ریاست اجرایی آمده که این دیدار بعد از ظهر روز دوشنبه(۲ میزان) به وقت نیویورک صورت گرفته است.

در این ملاقات، حسن روحانی از آمادگی ایران برای بهره‌برداری ار بندر چابهار و امتداد راه‌آهن تا مرز افغانستان خبر داده است.

af co IRAN

بر اساس این خبرنامه، وی تأکید کرده که کشورش آماده است در مورد امنیت مرزهای دو کشور و مبارزه با قاچاق مواد مخدر، با افغانستان همکاری نزدیک نماید.

داکتر عبدالله نیز با ابراز قدردانی از سیاست‌های نیک ایران در قبال افغانستان به ویژه در قبال مهاجران، خواهان تحکیم هرچه بیش‌تر روابط میان دو کشور گردید.

وی در ادامه گفته که دشمنان افغانستان تلاش کردند با حملات هدفمند باعث تفرقه‌های قومی ـ مذهبی در افغانستان گردند، اما با بیداری و درک مردم افغانستان، این توطئه‌ها خنثی گردید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان