جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزیر داخله: پولیس از ادامه اخلال کار کمیسیون انتخابات جلوگیری می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزیر داخله افغانستان از مداخله پولیس در صورت اخلال در ادامه کار کمیسیون‌های انتخاباتی از طرف احزاب در ولایت‌های افغانستان خبر می‌دهد.

ویس احمد برمک، وزیر امورداخله در سفر به ولایت بلخ، از احزاب سیاسی خواسته اختلافات و خواسته‌هایشان را از راه گفتگو حل کنند.

moi

وی افزوده، انتخابات یک پروسه ملی و کمیسیون انتخابات نیز یک نهاد مستقل است؛ به این نسبت هر شخصی که مانع ادامه کار این کمیسیون شود، پولیس برای از بین بردن این مانع، دست به کار می‌شود.

به دنبال هشدار عطامحمد نور، والی پیشین بلخ به مقابله با نیروهای امنیتی در صورت برچیدن خیمه‌های اعتراض در مقابل دفاتر کمیسیون انتخابات، ویس احمد برمک روز گذشته به ولایت بلخ سفر کرد و با آقای نور، دیدار و گفتگو نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان