جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمپاین توزیع شناس‌نامه‌های کاغذی پس از توزیع بیش از 5 میلیون و 230 هزار شناس‌نامه به پایان رسید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اداره ثبت احوال نفوس افغانستان از پایان یافتن کمپاین توزیع شناس‌نامه‌های کاغذی برای روند انتخابات خبر می‌دهد.

به گفته همایون محتاط، رییس عمومی اداره ثبت احوال نفوس افغانستان، کمپاین توزیع شناس‌نامه‌های کاغذی از اواسط ماه حوت سال گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از 5 میلیون و 230 هزار شناس‌نامه کاغذی توزیع شده است.

وی که امروز سه‌شنبه(27 سنبله) در یک نشست خبری سخن می‌گفت، افزود: معلومات افرادی که در این مدت در ۳۴ ولایت کشور تذکره دریافت کرده‌اند، در ۶۳۸۹ کتاب اساس جمع آوری شده که هر کتاب شامل ۸۲۰ ریکارد می‌باشد.

hamayon mohtat

به گفته آقای محتاط، تاکنون  ۵۰۳۴ کتاب اساس از ولایت‌ها به مرکز مواصلت کرده و ۱۳۵۵ کتاب اساس دیگر در حال انتقال می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: روند ثبت دیتابیس کتاب‌های اساس که تااکنون از ولایت‌ها به مرکز انتقال یافته، تکمیل شده است و در همین حال، کار بررسی، تحلیل و ارزیابی کتاب‌های اساس با شدت و دقت ادامه دارد و تا هنوز ۵۰۰ جلد کتاب اساس مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس اداره عمومی ثبت احوال نفوس یادآور شد: از این میان نیز ۳۸۰ ریکاردی که مظنون به نظر می‌رسید، به کمیسیون مستقل انتخابات اعلام شده تا باطل گردند.

وی  اظهار داشت: همکاری این اداره با کمیسیون مستقل انتخابات به گونه روزمره ادامه دارد و تذکره‌هایی که از نظر اداره عمومی ثبت احوال نفوس، مشکوک اعلام شود، به کمیسیون اطلاع داده می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان