جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون انتخابات: حدود 60 جلد کتاب ثبت نام مفقود شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسئولان کمیسیون مستقل انتخابات از مفقود شدن ۶۰ جلد کتاب ثبت نام رای دهندگان خبرداد اند.

حفیظ الله هاشمی سخنگوی این کمیسیون امروز یک‌شنبه(۱۱ سنبله)  در نشست خبری گفت كه بر اساس گزارشاتي که قبلا دریافت کرده اند و با استفاده از سیستم ردیابی و سیستم های پیشرفته دریافته اند که در جریان ثبت نام رای دهندگان به تعداد 60 جلد کتاب ثبت نام مفقوط و یا از جانب مخالفان دولت حریق شده اند.

سخنگوی این کمیسیون در ادامه تصريح كرد، که این کتاب ها از دید کمیسیون انتخابات از اعتبار ساقط بوده و شامل فهرست رای دهندگان نمی شود.

این مسئول کمیسیون مستقل انتخابات در عين حال گفت که تا کنون به تعداد 25 جلد کتاب ثبت نام رای دهندگان مشکوک تشخیص شده و از روند درج معلومات در بانک اطلاعات در حال حاضر به صورت موقت خارج شده است.

IEC

آقای هاشمی در ادامه گفت که کمیسیون بخاطر تامین شفافیت بیشتر در روند ثبت نام بانک معلوماتی را ایجاد کرده که در آن مشخصات تمام کتاب های ثبت نام رای دهندگان که در مراکز ثبت نام در ولایت ها فرستاده شده، درج بوده و قابل ردیابی می باشد.

این درحالی است که عبدالبدیع صیاد رئیس کمیسیون مستقل انتخابات در این نشست گفت که مسئولیت تشخیص شناسنامه‌های جعلی همراه با استیکر کمیسیون، به دوش اداره توزیع شناسنامه ها است نه کمیسیون مستقل انتخابات.

همچنان صیاد تاكيد كرد که ائتلاف با همگانی کردن این اسناد خواسته است که اذهان عامه را مغشوش نمايد و از سوی هم انتخابات را سبوتاژ کند.

همچنان روح الله احمدزی، مسوول دفتر رسانه‌های اداره ثبت احوال نفوس نیز در این نشست خبری گفت که، شماری از شناسنامه های دیگر را که این احزاب به نمایش گذاشتند، ثبت کننده های اداره ثبت احوال نفوس نيست و بگونه جعلی توسط افراد امضا و مهر شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان