داستان خوش‌شانسی کودک یمنی از میان بمب و آتش

توسطفرشته فرهنگ

شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۷, ۱۴۰۲

سال گذشته؛ کودک یمنی به نام “یحیی مراد” در پرواز جده به نیویورک بر فراز ایرلند متولد شده است. این کودک زمانی که با والدینش به نیویورک سفر داشته‌، به دنیا آمده که از او به نام خوش شانس‌ترین کودک یاد شد.

این کودک که سال گذشته به دنیا آمده، با درخواست تابعیت سه کشور روبه‌رو است؛ ایرلند که یحیی مراد در فضای آن به دنیا آمده، همچنان کشور انگلیس و در این بین آمریکا نیز به این کودک خوش‌شانس تابعیت این کشور را خواهد داد.

عکس یحیی مراد، نوزاد خوش‌شانس در حالی رسانه‌ای می‌شود که در میان خدمه‌های هواپیما از او عکس گرفته شده و با واکنش در صفحات مجازی روبه‌رو شده است.

yamani kid

این کودک نوزاد پسر می‌تواند تا آخر عمر خود از شرکت پروازی این سفر به صورت رایگان استفاده کند. این جایزه پرواز مجانی از سوی شرکت پروازی که یحیی مراد در هواپیمای آن به دنیا آمده، به او تعلق گرفت.

اما در میان همه این خوشحالی‌ها و یادآوری از خوش‌شانسی نوزاد یمنی، تعدادی نیز واکنش تند نشان داده و گفته‌ بودند که این کشور‌ها خود عامل وضعیت وخیم امنیتی یمن و قاتل کودکان یمنی اند که بمب و باروت را بر سر کودکان این کشور فرو فرستاده، آن‌ها را به قتل رسانده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *