جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

روایت دوگانه از دیدار ریاست جمهوری افغانستان با نمایندگان 7 حزب مطرح سیاسی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس‌جمهور افغانستان شب گذشته میزبان نمایندگان هفت حزب و جریان‌ مهم و مطرح سیاسی افغانستان بود تا آن‌ها را برای عدم راه‌اندازی اعتراض‌های مدنی، بستن دروازه‌ دفاتر کمیسیون انتخابات و هم‌چنین تحریم انتخابات قانع سازد.

احزاب سیاسی به حکومت و کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان برای رسیدگی به خواست‌های‌شان به خصوص در مورد اصلاحات انتخاباتی، یک مهلت دو هفته‌ای داده بودند که دو روز پیش پایان یافت.

ahzab

به گزارش طلوع‌نیوز، ساعتی پس از این نشست، ریاست جمهوری در خبرنامه‌ای اعلان کرد که نمایندگان احزاب و جریان‌های سیاسی برای ایجاد یک کمیته‌ی مشترک توافق کرده‌اند.

اما برخلاف این خبرنامه، احزاب و جریان های سیاسی این نشست را بی‌نتیجه دانسته و می‌گویند که رییس‌جمهور نتوانسته نسبت به رد خواست‌های‌شان، پاسخ قناعت‌بخش بدهد.

انوارالحق احدی رییس جبهه‌ نوین ملی افغانستان، تغییر نظام انتخاباتی، نظارت احزاب از روند انتخابات و نیز استفاده از فناوری بایومتریک در روز انتخابات را خط قرمز احزاب و جریان های سیاسی می‌خواند و تاکید دارد که در حال رایزنی برای اقدام‌های بعدی در برابر بی‌توجهی حکومت اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان