کمیسیون انتخابات در مورد هشدار عطامحمد نور واکنش نشان داد

توسطروایت زنده

مرداد ۳۱, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۰, ۱۴۰۲

کمیسیون مستقل انتخابات در واکنش به هشدار عطا محمد نور، رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در مورد انتخابات پیشرو، می گوید که خواست احزاب سیاسی برای آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی نظر شخصی آنان است.

به‌تازگی برخی چهره.های سیاسی مانند، گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی و عطا محمد نور رییس اجرایی حزب جمعیت هشدار داده اند گه اگر اصلاحات در نظام انتخاباتی وارد نشود، انتخابات را تحریم و حکومت موقت اعلام می کنند.

آقای نور که در مراسم عید قربان در مزار شریف صحبت می کرد، گفت که در کمیسیون انتخابات باید اصلاحات بیاید، “اگر نیاید، ما تحریمش می کنیم و میروم به طرف حکومت موقت.”

abdulaziz ibrahimi
عبدالعزیز ابراهیمی، معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات

در همین حال، گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی گفته که برای فساد و تقلب در انتخابات، “برنامه های مهندسی شده روان است”  که به گفته او باید اصلاح شود.

اما کمیسیون مستقل انتخابات، این گفته‌ها را نظرات شخصی می‌داند و تاکید می‌کند که آنان بر اساس زمان‌بندی کار های شان را به پیش می.برند.

عبدالعزیز ابراهیمی، معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات می‌گوید: “ما برنامه های خود را به اساس یک زمان بندی به پیش می بریم و به همین گونه روان هستیم، خواست احزاب سیاسی نظرات شخصی آنان است.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *