وزارت داخله: تمام نیروهای امنیتی در روزهای عید قربان در احضارات درجه یک قرار دارند

توسطروایت زنده

مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۰, ۱۴۰۲

مقام‌های وزارت داخله‌ی افغانستان تاکید دارند که در روزهای عید قربان تدابیر ویژه امنیتی گرفته شده و برای نیروهای امنیتی در سراسر این کشور دستور «آماده باش کامل» داده شده است.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت امورد داخله افغانستان به خبرنامه می‌گوید که نهادهای امنیتی این کشور برای تامین امنیت شهروندان افغانستان در روزها عید قربان، برنامه ویژه امنیتی طرح کرده‌اند و آماده خنثی‌سازی هرنوع حملات مخالفان مسلح‌اند.

آقای دانش تصریح کرد: « به مناسبت عید قربان تمام نیروهای امنیتی در احضارات درجه یک قرار دارند و از صبح امروز دوشنبه این احضارات آغاز شده‌است. تمام نیروهای امنیتی مصروف تامین امنیت استند، حتا ما به نیروهای امنیتی ما رخصتی نداده‌ایم تا بتوانیم امنیت بهتری در روزهای عید برای مردم ما تامین کنیم.»

najib danash

از سوی هم این وزارت تاکید می‌کند که استفاده از اسباب‌بازی‌های خشین در روزهای عید توسط اطفال و نوجوانان که سبب ایجاد ترس در میان شهروندان می‌شود، ممنوع است.

آقای دانش گفت: «هر کسی‌که حین فروش سلاح پلاستیکی بازداشت گردد با برخورد جدی و قانونی روبه‌رو خواهد شد. و هم‌چنان از تمام خانواده‌های محترم می‌خواهیم که اطفال شان را اجازه خرید تفنگ‌چه پلاستیکی و پتاقی را ندهند و نگذارند که روزهای خوشی مردم به غم مبدل شود.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *