جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

برخی منابع: طالبان آتش‌بس می‌کنند، اما اعلامیه صادر نمی‌کنند!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در حالی که رییس جمهوری افغانستان برقراری آتش‌بس در این کشور را مشروط به اعلام آتش‌بس طالبان کرده، گزارش‌هایی وجود دارد که اعضای شورای رهبری طالبان در یک نشست عمومی درباره آتش‌بس جدید در روزهای عید قربان، تصمیم گرفته‌اند که این‌بار هیچ اعلامیه در مورد آتش‌بس صادر نگردد.

بر اساس معلومات که در اختیار خبرگزاری اسپوتنیک قرار گرفته، شواری کویته پاکستان گفته که اگر حکومت افغانستان درباره آتش‌بس تصمیم می‌گیرد، رهبری طالبان به والی‌ها و قوماندان‌های محلی دستور‌ خواهد داد که از آغاز روز عرفه الی روز سوم عید، عملیات خویش را متوقف نمایند، اما بیانیه‌ای در مورد این آتش‌بس صادر نشود.

Cease fire

در همین حال، سید اکبرآقا، عضو پیشین طالبان به آریانا نیوز گفته است: «طالبان در عید گذشته اعلام آتش‌بس کردند و گفتند که در هر عید آتش‌بس می‌کنند، اما آن‌را اعلام نمی‌کنند».

از سوی دیگر، بر اساس گزارش اسپوتنیک، در نشست روز جمعه شورای رهبری طالبان در کویته، آمادگی گروه طالبان برای دور دوم مذاکرات با امریکا اعلام شده و گفته شده که تماس‌های جدید میان این گروه و امریکا صورت گرفته و در آینده نزدیک، مذاکره دو طرف در پایتخت یکی از کشورهای آسیای میانه دایر خواهد شد.

گفته شده که این بار شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان به عنوان میزبان مذاکرات میان امریکا و طالبان تعیین خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان