جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دادگاهی در آلمان یک شهروند این کشور را به فعالیت در گروه طالبان متهم کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دادگاهی در آلمان یک شهروند این کشور را به فعالیت در گروه طالبان و عضویت در یک گروه هراس‌افگن، قتل و قاچاق سلاح متهم کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که دادستان فدرال در دوسلدورف آلمان این حکم را روز گذشته (جمعه، 26 اسد) در مورد نقش توماس «ک» در فعالیت‌های هراس‌افگنی در افغانستان اعلام کرده است.

به گفته‌ی دادستان‌های این کشور، آقای توماس در سال ۲۰۱۳ میلادی در قسمت مرزی خاک پاکستان به یک گروه طالبان پیوسته که حمله‌های انتحاری را در افغانستان راه‌اندازی می‌کرد.

taliban

دادستان‌ها افزون بر نقش داشتن توماس در تهیه‌ی مواد انفجاری و آماده‌سازی برای حمله‌های انتحاری، متهم کرده‌اند که روی پروپاگند ویدیویی کار کرده که هدف رادیکال‌های آلمانی را برآورده می‌کرده است.

این شهروند آلمانی همچنان از سوی دادگاه متهم شده که هنگام یک حمله‌ی راکتی ناکام بر پایگاه نیروهای دولتی افغانستان، از خود فلم برداشته است.

این در حالی است که در میان گروه‌های هراس‌افگن فعال در افغانستان، جنگجویان خارجی مثل پاکستانی، چچنی، عرب و ازبک نیز دیده شده‌اند. در کنار آن‌ها، تروریستان داعش از کشورهای اروپایی چون فرانسه و آلمان نیز حضور دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان