جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نگرانی شدید اتحادیه‌ی اروپا از بازگشت تحریم‌های تازه‌ی آمریکا در برابر ایران

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

در حالی که تنها چند ساعت به اعلام موجی از تحریم‌های تازه‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا در برابر ایران باقی مانده، اتحادیه‌ی اروپا از بازگشت تحریم‌های آمریکا در برابر ایران ابراز تأسف کرده و گفته که این اتحادیه و دیگر امضا کنندگان توافق هسته‌ای با ایران تلاش می‌کنند که کانال‌های سرمایه‌گذاری در ایران را باز نگه دارند.

به گزارش بی‌بی‌سی، اتحادیه‌ی اروپا با نشر بیانیه‌ای گفته است: «طرف‌های باقی‌مانده در برجام تعهد داده‌اند که از جمله برای حفظ و نگهداری کانال‌های موثر مالی با ایران و ادامه صادرات نفت و گاز ایران تلاش کنند».

The European Union

هم‌زمان با این، وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرده است که این کشور با وجود تحریم‌های آمریکا به دادن ضمانت‌های سرمایه‌گذاری و صادراتی به شرکت‌های طرف حساب ایران ادامه خواهد داد.

وزارت اقتصاد آلمان گفته است که هم‌زمان درباره امکان معافیت شرکت‌های آلمانی از تحریم‌های آمریکا با این کشور مذاکره می‌کند.

این در حالی است که قرار است امشب آمریکا بخشی از تحریم‌های خود در برابر ایران را که بعد از اجرای توافق هسته‌ای (برجام) تعلیق شده بود، برگرداند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان