جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رئیس‌جمهور غنی از عمران خان برای دیدار از کابل دعوت کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان در یک تماس تلفنی با عمران خان، رهبر تحریک انصاف پاکستان، پیروزی او در انتخابات پارلمانی این کشور را تبریک گفته است.

آقای غنی در صفحه‌ی تویتر خود با ابراز این مطلب نوشته که از عمران خان برای دیدار از کابل دعوت کرده است.

ghani

رئیس‌جمهور غنی همچنان گفته: «من فقط با عمران خان، رهبر تحریک انصاف پاکستان صحبت کرده و پیروزی او در انتخابات پارلمانی را تبریک گفتم. ما هر دو توافق کردیم که بر گذشته غلبه کرده و اساس جدیدی برای آینده‌ی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای افغانستان و پاکستان بگذاریم».

این در حالی است که عمران خان، رهبر تحریک انصاف پاکستان در انتخابات پارلمانی اخیر در این کشور با کسب 115 کرسی به پیروزی رسیده است. او گفتگوها را برای تشکیل دولت ائتلافی در پاکستان آغاز کرده است.

https://twitter.com/ashrafghani/status/1023521671322460160

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان