جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تعهد ایتالیا به ادامه همکاری‌های همه‌جانبه با افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست اجرایی حکومت افغانستان که به رم سفر کرده، از تعهد حکومت ایتالیا به ادامه همکاری‌های همه‌جانبه با این کشور خبر داده است.

در یک خبرنامه ریاست اجرایی حکومت افغانستان آمده که انزو موفیرو میلانسی، وزیر امورخارجه ایتالیا در دیدار با عبدالله عبدالله از ادامه‌ حضور کشورش در افغانستان و حمایت‌های همه جانبه از این کشور اطمینان داده است.

آقای میلانسی روابط میان افغانستان و ایتالیا را نیک و استوار بر ارزش‌ها و منافع مشترک خوانده و از ادامه‌ دوستی و همکاری‌های مشترک میان دو کشور سخن گفته است.

او همچنان تأکید کرده: «نیروهای ایتالیا در چارچوب ناتو و حمایت قاطع در افغانستان باقی می‌مانند و صلح و ثبات در آسیای میانه و جنوب آسیا برای ایتالیا از اهمیت فراوان برخوردار است».

Italy and Afghanistan

وزیر امورخارجه ایتالیا در بخشی از سخنانش گفته که کشورش با در نظرداشت آبدات و آثار تاریخی، فرهنگی و تجربه‌‌ حفاظت از این آبدات و آثار، آماده است افغانستان را در این حوزه کمک کند.

رئیس اجرایی حکومت افغانستان نیز در این دیدار به اراده حکومت این کشور به برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان و شورای شهرستان‌ها تأکید کرده است.

این در حالی است که عبدالله عبدالله روز گذشته (دوشنبه، 28 جوزا)، در یک سفر دو روزه به منظور اشتراک در نشست سالانه هیأت اجرایی برنامه جهانی غذا، به نمایندگی از افغانستان و تأیید برنامه استراتژیک این کشور برای سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ از سوی برنامه جهانی غذا، به ایتالیا رفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان