خواست رییس مجلس نمایندگان افغانستان برای اعزام مجدد هیأتی به ولایت غزنی

توسطروایت زنده

خرداد ۱۹, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

رئیس مجلس نمایندگان افغانستان از حکومت و کمیسیون مستقل انتخابات این کشور خواست تا بار دیگر هیأت را برای بررسی بسته ماندن دفتر کمیسیون انتخابات، به ولایت غزنی اعزام کند تا از طریق گفت‌وگو و مذاکره، این دفتر بازگشایی شود.

عبدالرئوف ابراهیمی که در پایان نشست امروز شنبه(19 جوزا) مجلس نمایندگان سخن می‌گفت، همچنین خواستار تمدید زمان ثبت‌نام رأی‌دهندگان در ولایت غزنی شد و گفت که به میزان روزهای بسته‌بودن این دفتر، باید روزهای ثبت‌نام تمدید شود.

در همین حال، برخی از اعضای مجلس نمایندگان هشدار دادند، در صورت عدم بازگشایی دفتر کمیسیون انتخابات در ولایت غزنی، وکلای این دور غزنی بار دیگر در پارلمان باقی خواهند ماند و هیچ کس حق برکناری آنان را ندارد.

ghazni

غلام حسین ناصری، عضو مجلس نمایندگان با اشاره به مسدود بودن دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در غزنی خاطرنشان کرد که یک عده با زور و قُلدری دروازه کمیسیون را بسته کرده و حکومت نیز در برابر آنان سکوت کرده است.

نمایندگان غزنی نیز یک‌بار دیگر از مسدود بودن دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در غزنی انتقاد کرده، خواستار شدند که دولت در قسمت بازگشایی این دفتر اقدام جدی کند.

محمدعلی اخلاقی، نماینده‌ غزنی در مجلس گفت که دیگر صبر مردم غزنی به پایان رسیده است و باید به زودترین فرصت دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در غزنی بازگشایی شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *