جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

سفیر قطر: دفتر طالبان در قطر نقش مهم در صلح افغانستان بازی می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رسانه‌های پاکستانی به نقل از سفیر قطر در پاکستان گزارش داده اند که دفتر سیاسی طالبان در قطر نقش خیلی مهم را در گفتگوهای صلح با دولت افغانستان بازی می‌کند.

شیخ سقر بن مبارک المنصوری سفیر قطر در پاکستان گفته که دفتر دوحه به عنوان یک بستر برای مذاکره میان حکومت افغانستان و طالبان عمل می‌کند.

او همچنان گفته که نقش دفتر قطر برای تسهیل مذاکرات صلح با افغانستان و امریکا بسیار مهم است از این رو دولت قطر از تلاش های صلح در افغانستان حمایت می کند.

AUE2

سفیر قطر در اسلام آباد همچنان گفته: «قطر مشتاق است که ثبات و امنیت را به افغانستان بازگرداند و اطمینان حاصل کند که دفتر طالبان در دوحه زمینه ای برای گفتگو بین دو طرف است.»

این در حالی است که رئیس جمهور غنی در نشست دوم روند کابل پیشنهاد صلح بدون پیش شرط را به گروه طالبان پیشکش کرد، پیشنهادی که در نهایت از سوی این گروه رد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان