عملیات هدفمند ریاست امنیت ملی افغانستان و خنثی شدن پلان حمله طالبان بر بزرگ‌راه فراه ـ فراه‌رود

توسطروایت زنده

خرداد ۵, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرده که در جریان عملیات هدفمند نیروهای امنیتی در شهرستان فراه‌رود ولایت فراه، 15 جنگجوی گروه طالبان به شمول یک فرمانده مشهور این گروه به نام «لونگ» کشته شده‌اند.

این ریاست با نشر خبرنامه‌یی گفته: «گروه تروریستی طالبان به سرکردگی ملاعبدالباری، ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوالی خاک سفید ولایت فراه، ملا عبدالاحد و حاجی عبدالروف قوماندانان صد نفری گروه تروریستی طالبان در ولسوالی خاک سفید ولایت فراه پلان داشتند تا با بسیج نمودن افراد تحت امرشان بر پاسگاه‌های امنیتی بزرگ‌راه عمومی فراه – فراه‌رود حملات تهاجمی را سازماندهی و اجرا نمایند که توسط نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی، به موقع کشف و در یک عملیات سازماندهی شده، 15 تروریست به شمول یکی از قوماندانان مشهور گروه تروریستی طالبان به نام لونگ از بین رفته است».

NDS

در خبرنامه گفته شده که در جریان این عملیات یک ذخیره‌گاه سلاح و مهمات، یک زندان، یک دادگاه و شش تُن مواد انفجاری طالبان از سوی نیروهای امنیت ملی از بین برده شده است.

براساس این خبرنامه، 5 فیر مرمی راکت‌ انداز آرپی.جی 7، 6 فیرمرمی توپ 82 میلی‌‌متری، 2 فیر مرمی میزائیل، 5 حلقه ماین ضد پرسونل، 3 قبضه بمب دستی، 13 فیر مرمی بمب‌افگن، 2 عراده موتر، یک عراده موتر سایکل و 3 پایه مخابره آیکم نیز به دست نیروهای امنیت ملی افتاده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *