جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته و زخمی شدن 12 طالب و 9 سرباز ارتش در ولایت فاریاب/ تنها یک پاسگاه سقوط کرده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

منابع امنیتی در شمال افغانستان از کشته و زخمی شدن 12 جنگجوی طالبان و هم‌چنین 9 سرباز ارتش در شهرستان شیرین تگاب ولایت فاریاب خبر داده‌اند. به گفته این منابع، تنها یک پاسگاه امنیتی در این منطقه به دست طالبان سقوط کرده است.

قول اردوی 209 شاهین با نشر خبرنامه‌یی گفته که طالبان شب گذشته بر پاسگاه‌های گلزار و گلزار یک ارتش ملی در شهرستان شیرین تگاب ولایت فاریاب حمله تهاجمی انجام داده و به درگیری با نیروهای امنیتی افغانستان پرداختند.

در خبرنامه این قول اردو گفته شده که در جریان این درگیری 5 جنگجوی طالبان کشته و 7 تن دیگرشان زخمی شده‌اند.

faryab

خبرنامه می افزاید که در این حمله طالبان 3 سرباز ارتش کشته و 6 سرباز دیگر زخمی شده‌اند. هم‌چنان یک پاسگاه امنیتی به دست طالبان سقوط کرده و سه میل سلاح ام 16 نیز به دست طالبان افتاده است.

این در حالی است که پیش از این، محمد طاهر رحمانی، رئیس شورای ولایتی فاریاب به رسانه‌ها گفته است: «یک قرارگاه امنیتی و دو پاسگاه ارتش که در روستای گورزاد ولسوالی شیرین تگاب و در امتداد بزرگ راه میمنه – مزار موقعیت داشت، به دست طالبان افتاده است».

آقای رحمانی گفته که در این رویداد ۴ سرباز دیگر ارتش زخمی شده و طالبان ۷ سرباز ارتش را با خود برده‌اند.

به گفتۀ او، در این رویداد ۳ دستگاه هاوان، ۳ میل دهشکه، ۳ میل راکت‌انداز، ۱۰ میل سلاح دیگر و هزاران فیر مرمی به دست طالبان افتاده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان