جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته شدن یک خبرنگار در انفجارهای شب گذشته جلال‌آباد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نی، حمایت‌کننده رسانه‌های آزاد افغانستان می‌گوید که در نتیجه سه انفجار پی‌هم در شهر جلال‌آباد، یک خبرنگار جان باخته و دو خبرنگار دیگر زخمی شده‌اند.

نهاد نی با انتشار خبرنامه‌یی گفته که قرار عزیزی، مدیرمسؤل رادیو صفا و مبارز اتل خبرنگار این رادیو در این رویداد زخمی‌شدند، اما هدایت‌الله زهیر که او نیز همکار رسانه‌یی رادیو صفا بوده و در ارایه برنامه‌های ورزشی کرکت با این رادیو همکاری داشت، جان باخته است.

Blood

نی از مقام‌های مسئول در حکومت وحدت ملی خواسته تا برای درمان خبرنگاران زخمی‌شده از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزیده و کمک به خانواده‌های خبرنگاران آسیب‌دیده را از یاد نبرد.

این نهاد گفته که ماه ثور ۱۳۹۷ خونین‌ترین ماه برای خبرنگاران افغانستان بوده و در جریان این ماه، ۱۲ خبرنگار و همکار رسانه‌یی کشته شده‌اند.

هم‌زمان با این رویداد، سازمان گزارش‌گران بدون مرز در گزارشی تازه اعلام کرده که از 11 جدی سال 1395 هجری خورشیدی تاکنون، 36 خبرنگار و کارمند رسانه‌ها در حملات متعدد گروه‌های طالبان و داعش در افغانستان کشته شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان