استقبال ریاست اجرایی از «تغییر تصمیم نادرست» در مورد نصب برچسب بر کاپی تذکره

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

به دنبال تصمیم جدید کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان برای لغو نصب برچسب(استیکر) بر کاپی تذکره‌ها، ریاست اجرایی حکومت از «تغییر تصمیم نادرست» استقبال کرده است.

مجیب‌الرحمن رحیمی، سخنگوی ریاست اجرایی در متنی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده، نوشته است: «از اعضای محترم کمیسیون،‌ از احزاب سیاسی، شخصیت‌های سیاسی، اعضای محترم پارلمان، نهادهای مدنی فعال در عرصه‌ انتخابات، رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی و شما شهروندان عزیز که برای تغییر تصمیم نادرست نصب استیکر از سوی عده‌یی در کاپی تذکره‌ صدا بلند کردید، اعتراض نمودید و بالاخره زمینه‌ تغییر تصمیم را فراهم ساختید، تشکر و قدردانی می‌کنم».

election

وی همچنین از اعضای کمیسیون انتخابات که به گفته او بر اساس قانون و حفظ استقلال این نهاد، تصمیم مستقلانه گرفته و پای تصمیم خود ایستادند و بالاخره اعلامیه دیروز را صادر کردند نیز تشکر کرده است.

 سخنگوی ریاست اجرایی حکومت ابراز امیدواری کرده که مسئولان کمیسیون انتخابات با گرفتن درس‌های لازم از گذشته، تلاش کنند تا استقلال این نهاد را حفظ کرده و با برگزاری یک انتخابات شفاف، عادلانه و سراسری، زمینه‌ تحکیم مردم‌سالاری و ثبات و استقرار را در کشور فراهم سازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *