جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تیفا: استفاده از کپی تذکره زمینه تقلب در انتخابات را فراهم می سازد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

بنیاد انتخابات شفاف افغانستان (تیفا) گفته است که ثبت نام رأی دهندگان با استفاده از کپی شناسنامه‌های‌شان، زمینه تقلب در انتخابات را فراهم می‌سازد.

نعیم ایوب زاده، رئیس بنیاد انتخابات شفاف افغانستان امروز یکشنبه (23 ثور) در یک نشست خبری در کابل گفته که استفاده از کپی تذکره هیچ کمکی به اشتراک بیشتر مردم نخواهد کرد و زمینه تقلب هم برای نامزدان انتخابات و هم برای رأی دهندگان انتخابات را فراهم می سازد.

voters

این در حالی است که کمیسیون مستقل انتخابات دو روز پیش اعلام کرد که رأی دهندگان می‌توانند با استفاده از کپی شناسنامه نیز ثبت نام کنند. این نهاد نگرانی شماری از شهروندان این کشور از تهدیدات امنیتی از سوی مخالفین مسلح را دلیل این تصمیم خوانده است.

با این حال، اما تیفا گفته که این نگرانی درحدی نبوده که مانع اشتراک مردم در انتخابات شود و نباید تصمیم استفاده از کپی شناسنامه‌ها گرفته می‌شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان