جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

کشته‌شدن 22 سرباز پولیس به دنبال سقوط 4 پاسگاه امنیتی در زابل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت زابل گفته‌اند که گروه طالبان شب گذشته (جمعه، 21 ثور) با سقوط ۴ پاسگاه امنیتی در شهرستان ارغنداب این ولایت، ۲۲ سرباز پولیس را کشته و 7 تن دیگرشان را زخمی کرده‌اند.

عطاجان حق بیان، رئیس شورای ولایتی زابل هشدار داده که اگر نیروهای کمکی به این ولایت فرستاده نشود، برخی مناطق دیگر نیز سقوط خواهند کرد.

رییس شورای ولایتی زابل به آریانا نیوز گفته که در شهرستان‌های دای‌چوپان، ارغنداب و نوبهار نیز مخالفان مسلح برخی پاسگاه را سقوط داده‌اند.

taliban

این در حالی است که از 17 روز به این‌سو جنگ در شهرستان دای‌چوپان ولایت زابل جریان داشته و میرویس نورزی، فرمانده پولیس این ولایت نیز در خط نخست جنگ با جنگجویان طالبان درگیر جنگ می‌باشد.

صبح امروز نیز سخنگوی والی زابل به خبرنامه گفت که شب گذشته نیز در نتیجه درگیری نیروهای امنیتی با طالبان در شهرستان دای‌چوپان، بادام گل، فرمانده پولیس پیشین شهرستان ارغنداب که به گونه خدمتی در درگیری با جنگجویان طالبان به دای‌چوپان رفته بود، کشته شده است.

اما به گفته سخنگوی والی زابل، طالبان در درگیری‌های شهرستان دای چوپان، بیش از 100 کشته و زخمی داده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان