جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

سقوط شهرستان بلچرغ فاریاب به دست طالبان/ درگیری در شهرستان گرزیوان ادامه دارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

به دنبال سقوط شهرستان تاله و برفک ولایت بغلان به دست طالبان، گزارش‌ها از ولایت فاریاب حاکی از آن است که شهرستان بلچراغ این ولایت نیز به دست طالبان افتاده است.

اعضای شورای ولایتی فاریاب می‌گویند که عصر روز سه‌شنبه(18 ثور) و پس‌از چندین ساعت نبرد، این شهرستان از ادارۀ نیروهای دولتی بیرون شده است.

 عبدالصمد گرزیوانی، فرمانده پولیس شهرستان گرزیوان در همسایگی شهرستان بلچرغ با تأیید این خبر به طلوع نیوز گفته است که که شهرستان گرزیوان نیز با خطر سقوط روبه‌رو است.

faryab

آقای گرزیوانی افزوده که نبردها به این شهرستان رسیده‌اند و اگر نهادهای امنیتی به این وضع توجه نکنند، این شهرستان نیز سقوط خواهد کرد.

 او افزود که درگیری میان نیروهای دولتی و طالبان در این شهرستان ادامه دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان