جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

4 کشته و زخمی و پایان حمله بر حوزه 13 امنیتی و ادامه نبرد با مهاجمان انتحاری بر حوزه 10 امنیتی کابل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ویس احمد برمک، وزیر امور داخله افغانستان می گوید که در حمله بر حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل، 2 تن از نیروهای پولیس کشته و 2 تن دیگر شان زخمی شده اند.

آقای برمک که پس از چاشت امروز ( چهارشنبه، 19 ثور) در یک نشست خبری در کابل صحبت می کرد، گفت که دو مهاجم انتحاری که در یک محل پنهان شده بودند، در این حمله دست داشتند که از سوی نیروهای امنیتی از پا درآمدند.

حوزه سیزده

وزیر امور داخله در مورد حمله دوم انتحاری در حوزه دهم امنیتی شهر کابل نیز گفت که در این حمله در مجموع 5 مهاجم انتحاری دست داشتند که 3 تن از آنها از سوی نیروهای امنیتی کشته شده اند.

برمک همچنان افزود که 2 تن از مهاجمان انتحاری تاهنوز زنده اند و نیروهای امنیتی در تلاش اند که آنان را از پا در آورند.

او در مورد تلفات نیروهای پولیس آمار مشخصی ارائه نکرد اما گفت که ممکن است در این رویداد یک یا دو سرباز پولیس کشته شده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان