جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بازماندگان شهدای حمله بر مرکز توزیع تذکره غرب کابل، خواستار شرکت مردم در انتخابات شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

اعضای خانواده دو جان‌باخته حمله انتحاری 2 ثور بر یک مرکز توزیع تذکره در غرب کابل که از کانادا به کابل آمده‌اند، مردم را برای حضور در مراکز ثبت نام رأی‌دهندگان و حضور در انتخابات آینده تشویق کردند.

اعضای این خانواده صبح امروز یک‌شنبه(16 ثور) با حضور در یک مرکز ثبت نام رأی‌دهندگان در غرب کابل، در گفتگو با خبرنگاران تاکید کردند که مردم باید با ثبت نام در انتخابات، نسبت به تعیین سرنوشت آینده‌‌شان حساس باشند.

این بازماندگان تأکید کردند که «انتخابات تنها روزنه امید برای رسیدن به عدالت اجتماعی و تطبیق آرمان‌های شهدای ماست».

martyars

محمد ياسر، فرزند شهيد غلام‌سخي از شهدای حمله انتحاري دوم ثور، از مردم خواست تا در انتخابات سهم بگيرند و افغانستان را از وضعیت فعلی نجات دهند.

در حمله انتحاری گروه داعش بر یک مرکز ثبت نام رأی دهندگان در غرب کابل، دست کم ۷۰ نفر جان باخته و 120 تن دیگر زخم برداشتند.

قرار است اداره ثبت احوال نفوس، سه مرکز مسدود شده توزیع تذکره در غرب کابل را روز سه‌شنبه(18 ثور) بازگشایی کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان