جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جمع‌آوری مشخصات ثبت‌نام رأی‌دهندگان از طریق تلیفون/ تاهنوز هیچ مرکز اطلاعاتی در کار نیست

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

با وجود گذشت ده روز از آغاز روند ثبت‌نام رأی‌دهندگان انتخابات پارلمانی و شوراهای شهرستان‌ها، هنوز هیچ بانک اطلاعاتی برای ذخیره مشخصات کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند وجود ندارد و اعضای کمیسیون انتخابات با استفاده از تلیفون آمارهای ثبت‌نام‌کنند‎گان را از ولایت‌ها به دست می‌آورند و این آمارها را در  سیستمی به نام «اکسل شیت» ثبت می‎کنند.

یک کمیشنر کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که این کمیسیون تاکنون نتوانسته بانک اطلاعاتی را برای درج آمار ثبت‌نام‌کنند‌گان بسازد، در حالی که باید پیش از آغاز روند ثبت‌نام‌ رأی‌دهندگان، ایجاد می‌شد.

سید حفیظ‌الله هاشمی، کمیشنر کمیسیون انتخابات به طلوع نیوز گفته است که برنامۀ توسعه‎یی سازمان ملل در ممورد ایجاد این بانک اطلاعاتی سهل‌انگاری کرده، اما قرار است تا دو روز دیگر این بانک اطلاعاتی ساخته شود.

voters registering

به گفته وی، در 9 روز گذشته، بیش از ۲۹۱هزار تن که بیش از ۶۸هزار تن آنان زنان و بیش از ۴۸هزار تن دیگر کوچیان اند، برای شرکت در انتخابات پارلمانی و شوراهای شهرستان‌ها در سراسر کشور ثبت‌نام کرده اند.

هاشمی خاطرنشان کرد که کارمندان این کمیسیون در پایان هر روز، آمارهای ثبت‌نام‌شوند‌گان را گردآوری می‌کنند و در تلیفون و یا پیام در اینترنت، به دفترهای مرکزی کمیسیون انتخابات در هر ولایت می‌رسانند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان