جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

حضور نظامیان افغانستان در رزمایش ارتش‌های 25 کشور در عربستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزیر دفاع افغانستان که برای شرکت در مراسم رزمایش ارتش‌های ۲۵ کشور از جمله افغانستان به عربستان سعودی رفته، با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار کرده است.

در این تمرین‌های نظامی که با نام «سپر خلیج» از یک ماه پیش در عربستان سعودی آغاز شده بود، تعدادی از نیروهای ارتش افغانستان نیز حضور داشتند.

gen tariq shah bahrami and mohammad abn salman

مقام‌های نظامی عربستان هدف از این تمرین‌های نظامی را بلند بردن توانایی‌های نظامیان و ایجاد همکاری‌های نزدیک میان‌ آن‌ها برای رویارویی با چالش‌های منطقه‌یی خوانده است.

این رزمایش روز دوشنبه(27 حمل) با حضور مقام‌هایی از کشورهای حاضر در آن به شمول وزیر دفاع افغانستان به پایان رسید.

رهبری و فرماندهی این رزمایش به دوش فرماندهان پاکستانی بود و در مراسم پایانی آن، نخست‌وزیر پاکستان، وزیر دفاع و رییس ستاد ارتش این کشور نیز حضور داشتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان